תיקון מייבשי כביסה


מאז המצאתו של מייבש הכביסה, אין ספק שחייהן של משפחות רבות הפכו קלים ונוחים יותר. תליית הכביסה על החבל, שעד כה הווה את הפתרון היחידי, לא תמיד סיפקה את המענה הטוב ומהיר ביותר, בעיקר בחודשי החורף. לכן, מדובר במכשיר חשמלי אשר הכרחי באחוז גדול מכלל הבתים.

עם זאת וככל מכשיר חשמלי, מומלץ לעשות בו שימוש נכון, תוך הקפדה על הוראות היצרן ועל תחזוקה מיטבית ולו רק כדי לחסוך בחשבון בחשמל, לזכות לאריכות ימים ולמנוע נזקים מיותרים לבגדים הנמצאים בפנים. כמו כן, היות ומדובר במכשיר חשמלי אשר נמצא בשימוש תדיר, על כל מקרה של תקלה מומלץ לפנות לטכנאי תיקון מייבשי כביסה, הקרוב למקום מגוריכם ולקבל מענה מתאים.

כיצד נוכל לדעת שמייבש הכביסה התקלקל?

למרות שמייבש כביסה אינו דורש השקעה כספית בלתי מבוטלת, עדיין אין שום סיבה לקנות מייבש חדש אחת לתקופה ואם ניתן, כדאי ורצוי לשמור על תחזוקה נכונה וטיפול מתאים למייבש הכביסה. הצטברות פסולת בד במסנן היא אחת התקלות הנפוצות ביותר, תקלה אשר תגרום למייבש הכביסה שלכם שלא לעבוד כראוי. לכן רגע לפני שמזמינים תיקון מייבשי כביסה מומלץ לשלוף את הפילטר ולנקות את השאריות. ואם אפשר לעשות זאת אחת לכמה ימים, מה טוב.

גם התנתקותו של צינור הובלת האוויר ממקומו, יכולה לגרום ביעילותו של הייבוש ולא רק. היפלטותם של חלקיקי בד אל האוויר של הבית או הדירה, עלולה להפריע גם לאיכות הנשימה. במידה ומייבש הכביסה שלכם אינו מתפקד כראוי ואיכות הייבוש נפגמה, שלא כתוצאה מפילטר מלא בפסולת או מצינור אוויר שיצא ממקומו, זה הזמן ליצור קשר עם טכנאי תיקון מייבשי כביסה, שיגיע אליכם ויעזור לאתר את הבעיה ולהציע פתרון.

איך נוכל למנוע תקלות במייבש הכביסה?

כדי להקטין את הצורך בתיקון המייבש, כדאי להפקיד על כמה כללים בסיסיים:

  • היצמדות להוראות היצרן - לפני שמייבשים כביסה מומלץ לבדוק את הוראות היצרן. לא כל כביסה דורשת את הזמן המקסימלי לייבוש, לכן מומלץ לבדוק את סוגי הכביסה השונים, על זמני הייבוש שלהם וכך להוביל לחיסכון בחשמל ובהוצאות ואף למנוע בלאי למכונה.
  • בדיקת הכיסים - לפני שמכניסים בגדים רטובים למייבש כביסה יש לבדוק כי לא נשכח שום דבר בתוך הכיסים. חפצים שנשכחו מאחור, מלבד רעש, יכולים גם לגרום לנזק של התוף. כמו כן מומלץ להפוך בגדים ולהם כפתורים או אבזמים, כדי להימנע מבעיה זו.
  • ניקוי הפילטרים - אחת לכמה ימים יש לנקות את הפילטרים של המכונה ולוודא שפסולת בדים אינה סותמת אותם. בכביסות של בדי צמר, מגבות, שטיחים או בדי פליז, מומלץ לנקות את הפילטר מיד בתום השימוש.

במידה ולמרות פעולות התחזוקה נגרם בלאי למכונה או שזיהיתם תקלה, לרשותכם שירות של טכנאי תיקון מייבשי כביסה אשר ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם בכל בעיה.

תיקון מייבש כביסה

רוב תיקוני מייבשי הכבישה קלות לתיקון ואינן יקרות ומדובר בהחלפת רצועת המכונה, פתיחת צינור סתום, חסימה באוויר בעיה חשמלית. אנו מתמחים בתיקון מייבשי כביסה ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

שירות תיקון מייבשי כביסה זמין עבורך בטלפון0528-141414